• Groep 7 & 8
  • Kennismaken met ons
  • prelyceum

zit jij in groep 8? kom een proefles volgen bij ons op school!

prelyceum

Als je straks naar de havo of het vwo gaat, wil je natuurlijk weten wat je gaat doen op school! Zit jij in groep 8 en ben je nieuwsgierig hoe het is om op onze school les te krijgen? Dat kun je zelf meemaken!

voor nieuwsgierige leerlingen

Tijdens een prelyceum geven we je een voorproefje van hoe het is om vakken te volgen bij ons op school. Pre betekent vóór, dus nog voor je naar de middelbare gaat, kun je meedraaien op de middelbare school.

Wat gaan we doen? Je krijgt één uur les op woensdagmiddag. Je schrijft je in per datum en vak. We bieden iedere keer een ander vak aan, gegeven door andere docenten. Je volgt de les met leerlingen van andere basisscholen die ook in groep 8 zitten. Een echte les op onze middelbare school.

de prelyceums 2023-2024 op een rij

Bij aanmelden voor deze activiteit geef je toestemming om je gegevens op te nemen in ons adressenbestand. We voegen je e-mailadres toe aan onze mailinglijst en houden je op de hoogte van activiteiten voor leerlingen die naar de brugklas gaan. Wil je dit niet (meer)? Afmelden kan altijd via de link onder aan de mail die je van ons ontvangt.