Extra muziek!

Heb je al muziekles maar wil je graag nog méér muziek, of heb je misschien geen muziekles en zou je toch graag iets superleuks en creatiefs willen doen? Lees deze brief dan goed! Het aanbod is groot, lees maar hieronder!

januari 2024

muziekavonden in het Parktheater 2024

Het was weer een groot succes; de muziekavonden! Met twee uitverkochte edities traden de leerlingen op voor volle zalen. Zang, dans, klassieke muziek, drama en hits van nu; alles kwam voorbij.

Bekijk hiernaast de preview of bekijk de volledige avonden op ons YouTube kanaal!

muziek op het Van Maerlantlyceum

We bieden veel mogelijkheden om je muzikaal te ontwikkelen, ook buiten de lessen. Zo hebben we onder andere;

• een onderbouwkoor,

• een bovenbouwkoor,

• het schoolorkest,

• een gitaarorkest,

• en bandjes.

februari 2023

Muziekavonden in het Parktheater!

Op donderdag 2, vrijdag 3 en zaterdag 4 februari traden 230 leerlingen en collega 's op tijdens onze muziekavonden. Het was een groot succes!

Van Maerlant music talents

Hieronder kun je de livestreams van Van Maerlant music talents terugkijken!