• Groep 7 & 8
  • Kennismaken met ons
  • mini lessen

kennismaken op de middelbare school

mini lessen voor groep 7

Volgend jaar ga je een belangrijke keuze maken; naar welke middelbare school ga ik?

De sfeer op je nieuwe school is heel belangrijk, maar je wilt misschien ook weten wat voor vakken je eigenlijk gaat volgen en welke docenten voor de klas staan. We kunnen ons nieuwe pand nog niet laten zien, maar daar kun je volgend schooljaar komen kijken!

Kom nu vast ervaren hoe het is om les te krijgen op het Van Maerlantlyceum tijdens de mini lessen die we speciaal voor leerlingen in groep 7 organiseren.

programma

Na ontvangst verzamelen we iedereen die dezelfde les gaat volgen in groepjes. Dan neemt een docent je mee naar het juiste lokaal. Op de basisschool heb je meestal in dezelfde ruimte les, bij ons op school ga je naar een vaklokaal.

Tijdens de middag kun je twee lessen volgen, die ieder 30 minuten duren.

5 juni bieden wij aan:

• geschiedenis