Wij dagen je uit om actief te zijn!

Doe jij mee?

Bij ons op school zijn veel betrokken, geïnteresseerde leerlingen. Ben jij er een van? Dat komt mooi uit! Wij hebben veel mogelijkheden om iets te doen naast je vaste lespakket. Kijk bijvoorbeeld bij Extra aanbod voor leuke projecten, en lees hieronder meer over de persgroep en Eco-team. Of laat je stem horen in de Leerlingenraad of de MR!

De persgroep

Ben je goed in fotograferen, filmen of schrijven? Ben je kritisch en hou je van journalistiek? Kom dan bij de persgroep! Wellicht worden jouw teksten gebruikt op de socials en deze website of vind je jouw foto terug in de (school)krant.

Onze persgroep bestaat uit leerlingen van onderbouw en bovenbouw. Bij de persgroep doe je verslag van alles wat er op school gebeurt, in tekst en (bewegend) beeld.

Aanmelden? Tuurlijk! Dat kan via MyX.

Vragen? Mail naar Lilian Hendriks