• Groep 7 & 8
  • Aanmelden brugklas 2024-2025

inschrijvingen brugklas

brugklas 2024-2025

De centrale toewijzing heeft plaatsgevonden. In LDOS kun je zien bij welke school je toegewezen bent.

De brugklassen van het Van Maerlantlyceum zitten vol en er kunnen geen leerlingen meer geplaatst worden. Wijzigingen zijn niet meer mogelijk.

Wanneer je op het Van Maerlantlyceum toegewezen bent, heb je als het goed is een mail ontvangen op donderdag 4 april met het verzoek een vragenlijst in te vullen. Heb je deze mail niet ontvangen en zie je in LDOS wel het Van Maerlantlyceum staan als school waar je toegewezen bent, mail dan naar onderwijsadministratie@vmle.nl

Wat gebeurt er na je aanmelding in LDOS?

• woensdag 3 april
    Centrale loting en toewijzing

• donderdag 4 april
    De uitslag van de aanmelding, loting en toewijzing staat vanaf 12:00 uur in LDOS.

• vrijdag 5 april
    Je ontvangt een bevestigingsmail van de school waar je bent toegewezen. In onze bevestigingsmail staat een link naar het aanvullende aanmeldformulier. Hierin vragen we meer achtergrondinformatie over jou en kun je aangeven of je bijvoorbeeld graag bij iemand in de klas ingedeeld zou willen worden.

• woensdag 8 mei
    Je ontvangt per post de uitslag van de toelating. Je kunt in principe alleen afgewezen worden wanneer wij niet de ondersteuning kunnen bieden die jij nodig hebt.

Na toelating op het Van Maerlantlyceum

• later in mei/begin juni
    Je ontvangt een uitnodiging voor de kennismakingsmiddag.

• woensdag 19 juni
    Kennismaking met je klas en je mentor. Zo weet je voor de vakantie al wie je nieuwe klasgenoten zijn en wie je mentor is!

• maandag 19 augustus
    De start van schooljaar 2024-2025 op onze vertrouwde locatie.