• Werken bij ons
  • stage lopen

Op het Van Maerlantlyceum

Stage lopen bij ons

Kan jij goed samenwerken, ben je nieuwsgierig, zelfverzekerd en creatief en zoek jij een stageplek? Dan is het Van Maerlantlyceum iets voor jou! Wij zoeken namelijk stagiair(e)s voor diverse afdelingen binnen onze school.

Stages

Hoe hebben anderen het ervaren?

Ervaring van Minne, marketing en communicatie stagiair 2021-2022:

“Ik heb een hele leuke stage periode gehad op het Van Maerlantlyceum. Ik werd echt gezien als medewerkster en er werd naar al mijn ideeën wat betreft Social media en evenementen geluisterd. Op een gegeven moment werd ik ook voor veel collega's het aanspreek punt voor de Communicatie. Op het Van Maerlantlyceum leer je echt goed het vakgebied en het biedt je heel veel kansen!”

Ervaring van Nina, marketing en communicatie stagiair 2022-2023:

“Ik heb een hele leuk tijd tijdens mijn stage op het Van Maerlantlyceum gehad. Ik had heel veel vrijheid en je mag je met zoveel verschillende dingen bezighouden. Als ik ideeën had, mocht ik deze altijd laten zien, en wordt er ook echt naar geluisterd en gekeken. Ik vond het heel bijzonder dat ik niet gezien werd als de stagiair maar echt het aanspreekpunt voor communicatie, kreeg zelf soms de vraag 'huh loop jij hier stage?'. Ik heb super veel kunnen leren, en ik was ook heel blij met Lilian als stagebegeleider, we hebben het samen gezellig gehad maar ook echt hard gewerkt en hele mooie dingen neergezet!”